Thursday, 10 November 2011

AIDILADHA

Posted by SHAFINIE MOKHTAR at 00:25



Kamera yg kami standby untuk Aidiladha hanya penuh dengan gambar ceria Umar Mikael jadi entri raya pun masih berkisarkan Umar.  Aidiladha kali ni kami sambut di Jengka iaitu rumah nenek saya.  Meriah tak meriah 44ekor lembu yang ditumbangkan untuk satu felda dan op coz kami dah muak tengok daging.  Yang paling best sekarang adalah musim buah, tiap rumah yang kami lalu merah dgn warna rambutan.  Tak cukup rumah nenek kami siap teroka rumah atok dan nenek jiran untuk cari buah-buahan.


Sekarang hati saya dah makin membuak-buah untuk tinggal kat kampung dan jadi petani moden.  :)


2 comments:

Aku intan yann brand said...

tomei la..
lg sebulan kampong mak pulak berbuah buah nih.. heh heh

SHAFINIE MOKHTAR said...

ble tgk dusun kat kampung rasa macam taknak blk dah hhehehe

 

ASAM GARAM Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting