Tuesday 13 December 2011

A LITTLE SURPRISE

Posted by SHAFINIE MOKHTAR at 01:21

A little surprise, or should i say surprise yang tak berapa menjadi by Mr. Hub.  Actually jumaat lepas birthday saya dan otw ke ofis pagi tu Mr. Hub angin disebabkan kereta yang main masuk ikut suka hati dan potong line kereta kami. Mr. Hub duk pung pang sane sini n menyebabkan mood saya pun rosak di pagi yang hening lagi mulia itu.  Otomatik muke saya jadi masam lps tu and bila chat with him kat ofis cara dia bersembang macam nak tebus balik kejadian tadi. So saya macam dah terbau-bau akan ada something yg Mr. Hub akan buat petang tu.  Hari jumaat rehat agak lama dan kebetulan saya ada movie date dengan mommy hot di ofis so Mr. Hub ada masa yang agak panjang untuk prepare ape je yang dia tengah fikirkan.

Lebih kurang pukul 5.30pm dia datang jemput saya di ofis n muke dia semacam, senyum sorang-sorang sambil drive.  Bila saya ajak pergi pasar malam boleh pulak dia tak mau, dalam hati ada sekelumit sakit hati tapi saya layankan jelah.  Plan Mr.Hub dan madam adalah bila je saya masuk dalam rumah madam akan bawa kek tapi surprise mmg betul-betul tak menjadi since Mr.Hub lupe nak bawa kunci rumah!! Jadi madam terpaksa buka pintu dulu dan tinggalkan kek kat atas meja untuk buka pintu.  Yang buat saya terkejut sangat adalah rumah sunyi sepi, selalunya Umar Mikael akan duduk kat depan pintu, rupa-rupanya Umar n the rest menyorok dalam bilik dan madam menyorok kat sudut dinding.


Tengok atas meja makan ada kek and dominos saya jadi speechless n rasa terharu jugak walaupun saya dah bau-bau surprise from him.  Bila dah potong kek saya marah Mr. Hub sebab membazir, saya memang bukan orang yang suke sambut birthday ni tapi apapun terima kasih sangat2 pada Mr. Hub dan sori jugak sebab on his birhtday dua hari lepas tu saya tak prepare ape pun for him, just masakkan special lunch untuk dia.
I Love U.


Gambar saya dengan Umar Mikael banyak tapi dengan Mr. Hub memang takde, tak tau kenapa dengan kami  even masa bercinta pun memang jarang sangat ambik gambar sama.

**19HB ni Umar's birthday tapi plan untuk buat party tak jadi kot.

0 comments:

 

ASAM GARAM Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting