Sunday 19 February 2012

CAMEROMON

Posted by SHAFINIE MOKHTAR at 18:44

Sebagai pengubat kerinduan, tataplah wajahku yang semakin sihat walafiat serta bahagia di perut hendaknya.  Kekangan demi kekangan yang saya hadapi untuk menhapdate blog ini menyebabkan ia terbengkalai dan hanya menunggu masa untuk disita oleh pihak mejelis daerah.  ( done with all these omong kosong)  

Januari lepas saya dan famili serta tak lupa jugak 'in laws' bercuti-cuti cinta di Cameron Highlands.  Short vacation but full with excitement untuk kitorang yang sukakan tempat sejuk.  Kebetulan kat sana memang tengah sejuk sengoti sehinggakan bila perlu mengeluarkan air kecil akan berfikir dan termenung sebelum membuat keputusan. Last kami kat cameron dulu tak sejuk sangat jadi memang tak terfikir langsung nak bawa sweater, jadi mr. hub terpaksa lah mengorbankan duitnya untuk membeli baju tebal untuk kitorang. 

 in laws yang super cool 

 mereka berdua sedang prektis ambil gambar passport untuk bercuti di krabi 

 saya rasa OSBON ada kat depan mak saya dats y madam boleh senyum begitu



 air liur umar tak menjejeh sangat lepas perkara yang diidamkan masa pregnant dulu saya dah tunaikan, petik strawberi sendiri dan makan (curi-curi makan sbb adalah forbidden makan sambil memetik)

Dah memang dasar mak-mak kan bila tengok sayur yang cantik terus biji mata besar tanpa perlu menggunakan lens untuk pembesaran biji mata.  Mak-mak juga telah berfikir jauh untuk mohon pertukaran ke sini hanya kerana sayur-sayur yang begitu segar.  

 jagung heaven
tapi kitorang kene tipu dengan penjual yang jagungnya tidak manis 

heart them very muchi-muchi

1 comments:

ridhuan said...

dah baca rasa macam nak p lagi je..huhu t kita plan lain dan biar duk lama skit...sayang bateri cam tak cukup untuk tangkap gambar...huuhuhu

 

ASAM GARAM Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting