Saturday 26 November 2011

OUR LUNCH

Posted by SHAFINIE MOKHTAR at 01:41
Mr. Hub baru balik outstation dari Kelantan, stayed in 5 stars hotel tapi katanye makanan kat hotel tak sedap. Untuk ganti balik 4 hari tanpa perasaan seronok pada perut dia mintak saya dan madam untuk masak complete set meal.  Jadi kami pun menurut perintah jelah. 

Gulai Tulang Madam
*saya belum major dalam gulai jadi serahkan pada yg pakar kalau tak nanti kene kritik*

Sambal Sotong Madam
*sambal saya tak sedap, mengaku terus terang. Tapi sotong saya yang rebus, sebab itulah sedap*

Ulam-ulaman & Sambal Belacan 
*kalau takut bau meletup bila mengucil, bakar atau rebus dulu petai sebelum makan*

Sayur campur & Tembikai

Resepi tak payahlah ye, sebab masak simple aje pun. 
*Madam tu ma saya :) 
*Esok saya bagi resepi Bubur Ayam MCD 

0 comments:

 

ASAM GARAM Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting