Sunday 8 September 2013

SAYA NAK KAYA

Posted by SHAFINIE MOKHTAR at 23:37
Di negara saya dan negara awak jugak, untuk senang kita hanya perlu jadi kaya.  Ini teori yang paling tepat kerana orang kaya tidak akan terkesan dengan harga minyak naik 20 sen, hanya orang miskin yang kalut beratur di stesen minyak sebelum naiknya harga ron95. Saya tekad menjadikan bisnes saya terkenal di serata dunia dan semakin rajin berniaga.  Marilah membantu saya kaya :)

 mai kak, pavlova ada, mini pavlova ada, cupcake pun ada 

 ok kak, abg kte kasi clear gambar mini pavlova ni kak.. harga adik beradik kak 

 akak taknak pavlova? takpe2 ni cupcake akak boleh pilih perisa kak, akak pilih je 

untuk abang, saya recommend tartlet ni sambil tengok bola bang.. confirm tak tertido bang layan bola sambil makan tart ni

anniversary akak n abg dah nak dekat? ha boleh cuba kek ni abg, akak makan puding abang makan kek, jimat duit abg, beli satu kek dapat dua



yang ni kalau abg dgn akak nak bergedik sikit boleh tempah yang ni.. confirm syahdu je bila makan

tapi sekarang saya dah terduduk, memikirkan boleh ke saya nak kaya.. sedang asyik saya kumpul duit cover duit minyak tiba-tiba harga rumah pulak nak naik.. sadis sungguh rasanya




0 comments:

 

ASAM GARAM Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting