Sunday 19 January 2014

DETOX WATER

Posted by SHAFINIE MOKHTAR at 19:48

Salam, 

2014 sudah menjelma.  Apa yang boleh saya harapkan dari tahun baru ni ialah Allah S.W.T sentiasa kuatkan semangat saya untuk hilangkan berat badan.  My 2014 resolution bukanlah untuk mendapatkan badan tip top macam model, cukup la boleh beli baju-bajan tanpa risau lelemak yang terlebih.  N yes, saya dah start kurangkan makan nasi since December 2013, walaupun tak timbang berat badan which is saya akan pengsan when seeing the result tapi sy dapat so many positive feedback yang cakap baju saya dah semakin membesar.  Kalau dulu people keep saying yang baju saya nampak kecik then saya akan keep blaming the poor quality of the fabric, contoh cotton yang senang mengecut bila dibasuh. 



Start your day with a detox water.. Sebelum mula berdiet elok kita singkirkan segala toksin-moksin yang melekat dalam badan.  Untuk mereka yang ada masalah lawas elok sangatlah amalkan air detox ni  coz everything will go smooth tanpa perlu 'senyum' dalam tandas. 

HOW TO :

Potong segala buah macam lemon, timun, oren, epal, strawbery dan blueberry. Masukkan buah-buahan tersebut dalam bekas then masukkan air or kalau suke letak sikit daun pudina dan biar semalaman dalam peti ais baru minum.  



Hopefully saya akan dapat badan tiptop seperti yang diidamkan :) 

gambar 2 bulan lepas melahirkan Umar, baju saiz s terngiang-ngiang di badan :O

0 comments:

 

ASAM GARAM Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting